کانوپولو قهرمانی جهان| پیروزی پرگل مردان ایران مقابل آمریکا/ شکست اصفهان خروشان برابر قهرمان اروپا

12:09 - 27 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۰۷۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
کانوپولو قهرمانی جهان| پیروزی پرگل مردان ایران مقابل آمریکا/ شکست اصفهان خروشان برابر قهرمان اروپا
در دومین گام از رقابت های کانوپولو قهرمانی جهان، تیم مردان ایران از سد آمریکا گذشت و زنان ایران نیز مقابل قهرمان اروپا تن به شکست دادند.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات کانوپولو قهرمانی جهان ۲۴ تا ۲۹ مهر در شهر دکیوینگ کشور چین برگزار می‌شود.

تیم‌های اصفهان خروشان در بخش بانوان و ملوان نداجا در بخش آقایان نمایندگان ایران در رقابت‌ها هستند.

اصفهان خروشان با ترکیب ملیکا برون، ستایش پیرنجم‌الدین، مهدیه شبانی، شیوا لکزایی، آتوسا اسلامی، آناهیتا مهترپور، فاطمه جلیلیان و الهه پورعبدیان به عنوان ورزشکار مربی، نیما حجتی مدیر فنی و سیدایمان شفیع‌اف سرپرست در رقابت‌ها حضور دارد.

ملوان نداجا نیز با حضور امیرحسین زمانی، امیرمحمد فتاح‌پور، محمدصالح سلطانی، محمدعلی ملایی، رضا بیگی، رامین غیاثوند، شایگان خیرالهی و محمدرضا جمشیدیان و هدایت مهرگان خیرالهی سرمربی، انوش عباسی مربی و سهراب صادق سرپرست در این مسابقات شرکت کرده است.

ملوان نداجا نماینده مردان ایران در دیدار دوم خود مقابل تیم آمریکا قرار گرفت و با نتیجه پر گل ۱۰ بر ۴ این تیم را از پیش رو برداشت.

در سوی دیگر در بخش زنان، اصفهان خروشان نماینده بانوان ایران در دومین دیدار دور دوم خود در گروه P به مصاف هلند، قهرمان اروپا رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را واگذار کرد.

اصفهان خروشان و ملوان نداجا در ادامه رقابت‌های خود در مرحله دوم قهرمانی جهان فردا به مصاف رقبا خواهد رفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: کانوپولو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *